onsdag 16 mars 2011

Joo.. så att

Har har fått några pengar från IKANO ännu?
Svar: Nej!
Nu blir jag snart galen..
Alla går ut med olika info.. Why liksom?
O sen va det som så..
Detta är det sista inlägget som görs innan bloggen blir låst.
Skriver ju här för min egen skull mest.. en dagbok som jag o min familj ska kunna gå tillbaka o titta i - för vår skull.
Självklart är ni mer än välkomna att fortsätta läsa, bara o skicka er mailadress så blir ni inbjudna..
Men känner att jag får inte direkt ut något av att folk som verkar avsky allt jag gör o står för läser min blogg.`
O jag bryr mig mest för att det stör mig att man inte vågar stå för vem man är.
O sen ogillar jag att bli påhoppad i min roll som mamma, jag vet att jag är en bra mamma. Men det stör mig ändå! Jag är nog inte en helt pissig fru heller.
Rickard har velat att jag ska låsa bloggen länge..
O nu görs det, nu är det dags.
Kisses and goodbye!

Inga kommentarer: