fredag 11 mars 2011

Inte ett moln..

Underbara sol - välkommen tillbaka!
Men den där blåsten kunde jag ta o dra någonstans..
Har haft en rent ut sagt jävfla skitnatt, i stort sett ingen sömn alls.
Innan vi gick o la oss fick vi byta på liten söt (o hela sängen). Han hade tydligen druckit upp halva simhallen, för den va då i hans säng.
Jaja.. what is kisskydd for? =) Får skylla oss själva när man är o badar i 2 timmar precis innan man ska sova..
Han måste verkligen vart heeelt slut, han har ju inte kissat i sängen på gud vet när.
Jag kan ju aldrig sova ordentligt när det blåser ute.. sen kan vi lägga på en sjukt jobbig människa som låg bredvid mig o lät som en kombo mellan sågverk o stenkross. Efter ett tag tänker man onda tankar.. När jag väl lyckades somna, då drömde jag helt vrickade mardrömmar.. så.. då sket jag helt enkelt i o sova. Tyckte det kändes överskattat.
Jaja, man hinner en hel del iallafall, haha..
Ska ta o fixa till oss lite, sen ska vi cykla ner till Maxi, ska posta ett par skor o handla till lunchen.
Våra fina kommer hit, Becca o Liam - ska bli såå skoj! =D
Fixade middagen till ikväll redan igår innan jag gick o la mig.. så det behöver jag inte tänka på iallafall. Ska bara njuta av denna dagen!
Höres!

Inga kommentarer: