tisdag 15 mars 2011

Inget

Finns ärligt talat inte direkt något att printa ner idag.
Somnade blixtersnabbt igår.
Tur det, för vid 1.40 hörde jag små steg.. liten hade mardrömmar o ville ligga nära, nära sin mamma.
Han kröp ihop till en liten boll o kröp in i min famn.. jag klappade honom länge, länge över huvudet o ryggen.. han somnade om snabbt.
Men man sover ju sådär bra när en liten ligger bredvid så..
Han vaknade några omgångar till, precis som han bara va tvungen o prata lite.. somnade om lika snabbt igen..
Men ja.. detta innebär ju att jag inte är precis piggare idag än vad jag va igår..
Tyckte Rickard mumlade något om o jobba över. Kanske att jag måste fälla en tår då..
Utan kraft, utan ork..
Antar att jag får sätta fart med dagen i vilken fall som..

1 kommentar:

Anonym sa...

Din man får alltid jobba över när du håller på shoppa så mycket. Vill du ha han hemma SLUTA KÖP MASSA!