onsdag 23 mars 2011

Härligt härligt

Lider lite idag av sviterna utav mitt ananasmissbruk, munnen ömmar o smärtar som ett öppet köttsår, haha.. Ja, det finns ingen annan o skylla på än mig själv.. kanske Rickard lite? ;)
Har vart uppe alldeles för många gånger inatt, men känner mig inte mer trött än vanligt o det är ju bra.
Ska ta o fixa lite här hemma, sen cyklar vi till öppnis.
Efter öppnis blir det hem o byta fordon bara, för sen åker vi till Noels mormor. Där blir det lunch o troligtvis lek o skogen =D
Ska se om jag kan tvinga med henne o köpa lite penseér. Vill göra vårfint på trappan nu.. tänkte att jag o söte kunde göra det imorrn tillsammans =)
Kvällen ska spenderas ute i Valjeviken, Noels farmor o Anders har bjudit hem oss på middag. Emma med familj kommer också.
Så ja.. ni förstår kanske att denna dagen kan likosm inte bli annat än bra..? =D
Hörs sen!
Puss på er

Inga kommentarer: