tisdag 22 mars 2011

Hanna

Noel & Hugo
Noel kissebebis =)
Igår när pappan kom hem från jobbet, så tog han o lilleman ett kliv in i duschen.
Jag tog på mig jackan o körde mot Karlshamn, mot min Melina.
Ett barn i magen dock, men inget barn i handen.
Älskar min lilla skrutt över allt annat, men GUD va skönt det är att bara få vara Hanna ibland.
Vi är ihoplimmade för det mesta o jag trivs med det.
Men dessa små stunder är guld för mig.
Prat om träning, kost, vinkvällar, kläder, solbrillor o sånt livsviktigt ;)
När jag kom hem blev det knäcke med mozarella, tomat o svartpeppar o en stoor kopp te.
Duschen, lite tv o sen tidigt i säng. Härligt!!!
Ska inte låtsas att jag är superpigg idag, men glad är jag iallafall =D
Nu blir det lite fix o städ här hemma, men bara en stund till. Sen ska vi hitta på något jag o min prins. Idag gör solen oss sällskap o det älskar vi!

Inga kommentarer: