lördag 12 mars 2011

Goodmoorning!

Va en extra glad liten man som kom inspringandes imorse, han såg ju att pappa va hemma o inte på jobbet =)
Nu sitter de i soffan o myser o jag sitter i köket med en kopp grönt chaite. Myys!
Jag ska strax hoppa in i duschen o sen startar väl dagen lite mer kan jag tro.
Vill du inte titta fram idag lilla solen? Snääälla... =)
Hoppas dagen er blir bra!
Anonym - Varför inte skriva sitt namn? Varför skulle jag driva med dig, jag vet inte ens vem du är..? Backarna är inte i plast, så redan där har du fel.
Sen är det ju som så, att vad jag lägger på mitt barn pengamässigt är ju sällan ditt problem.
Har inga barn själv kanske? Eller inga pengar?
Jag sätter min son framför allt.
Dessutom sa jag att jag använde mitt presentkort som va på 500:-, jag sa inte vad backarna kostade... Right?
Sluta lägga ner din energi på o reta dig på vad jag lägger på mitt barn/min familj. Jag ber inte dig betala väl?
Fred ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojoj! Nu fick man värsta angrep här ! Jag blev chockad och frågade ! Men sura på du då, surkärring!