söndag 13 mars 2011

Från plus till minus





Har vart pigg som bara den idag. Ja.. det säger väl allt att jag cyklade till Maxi (innan frukost!!)
Fixat o donat här hemma.
Kärleksmumsen blev toppen. Fick bli lite "egengjorda", då jag klickade upp ett recept o vi började baka, o när jag fortsätter bläddra neråt så är det massa hemliga saker som ska va i, som vi inte alls hade hemma, jäkla Leila ;)
Men det bidde bra ändå!
Maggan, Anders, Nova o Champ kom på fika, då va jag fortfarande pigg o igång.
Sen på eftermiddagen va det som om någon slog mig i skallen.
Trött, yr, illamående o kände mig allmänt olustig..
Ibland är man nog igång lite för mycket, men man har liksom inte tid o tänka efter alltid - blir så när man har skoj =)
Jaja.. va helt sofflägesliggande när Jörgen o Nina va här. Tur att Rickard va en bra värd, för jag va väck från jordens yta. Tack iallafall för blomman som nu pryder vårt kök!
Rickard kom in sen o killade mig i håret o jag sov nog minsann en skvätt på hans mage =)
Emma o Krille kom en snabbis nu på kvällen, lite fika o så fick de med sig lite flyttlådor.
Nu sover snart den lille mannen, mamman o pappan ska ta sig ett bad tillsammans sen..
Behövs ca. 2 dl. vatten då, så är badkaret fullt.. haha.. kan det va för att jag är så smal o smärt? Aaa, tror också det ;P

O så är det kvällsös i magen - tjohoo!
Förresten så va lillemans säng toppenfin, men klart att mamman ska ändra den lite, perfektion är det enda rätta!

2 kommentarer:

Magzyy sa...

Jag tycker faktiskt att det är dax för lite bilder på huset Hanna! Har du fler flyttkartonger du vill bli av med så tas dom tacksamt imots;)

ullrika sa...

Försöker läsa ikapp och ska försöka snoka reda på vad det är för en säng ni köpt! Och så håller jag med, vill se bilder!!
Krams!