måndag 7 mars 2011

Ensam

Sitter o slökollar på tv:n..
Rickard kom hem vid 18 (eller va det 17?).. åt, duschade, sov o stack igen vid 21.
Jag o lilleman va ganska så segstartade idag.
Men vi drog minsann ut vagnen o promenixade.
Så.. nu är gardinerna lämnade o vi har förärat Maxi med vår närvaro även denna dag.
Jag dog nästan ett par gånger, men va fan..
När vi kom hem tog jag o min lille skatt oss ett gött bad. Va skönt för denna kroppen som skrek utav smärta.
Noel somnade faktiskt i vagnen på vägen tillbaka, det händer verkligen aldrig. Men visst.. har man vart uppe sen 4-snåret så.. =D
Har ingen aning om när mannen min kommer hem. Men jag o min son är sängcompadres for now. Pappan får sova i extrasängen.
Imorrn startar jakten - jakten på cykelnyckeln. Ska hämta gardinerna efter 16, men jag tror att jag vägrar att gå. Kan tänka mig dit, men jag måste kanske hem också?
Jeje.. kryper snart ner bredvid min lille man.
Sov gott!
ps. passade på o va sjukt huslig när Rickard låg o sov.. gjorde fullkornsscones till honom. O för att kunna bevisa detta för alla så tog jag o brände mig tvärs över 3 knogar. Om det va skönt? Kanske inte.. men ingen kan bestrida mitt påstående ;)

Inga kommentarer: