fredag 11 mars 2011

Doftar ljuvligt

Sitter vid köksbordet o väntar på att potatisarna ska bli färdiga.
Mammas speciale - kotlett i ugn är färdig.. magen kurrar ganska bra kan jag säga =)
Städ o tvätt har klart stått på schemat som vanligt här hemma idag.
Men no more ikväll!
Va nerom Mairo - mitt fat har inte kommit än, men jag va inte bortglömd o det är huvudsaken!
Tog mitt presentkort på 500:- o köpte 2 fina lekbackar till Noel istället (oh nej.. jag SKA fortfarande ha fatet, haha..)
Fina äppelgröna backar.
Duploklossarna har redan fått flytta in i den ena =D
Han blev jätteglad min lille skatt!
Men de får bo här nere tills hans rum är färdigt.
Pappa Rickard ska fortsätta med barnens tvrum efter middagen.
O jag ska nog mest bara vara.. får se..
Imorrn ska jag o Noel en runda till Karlshamn/Asarum. Först ska vi luncha hemma hos MM, sen ska vi med MM hem till lilla Lisa, som vi ska gratta lite =)
Pappan han får va hemma o slita hund när vi är o festar loss ;) (ni fattar säkert att det är självvalt..)
Han ska troligtvis måla första omgången i lillemans tak.
Nehe.. nu dör jag snart av svält..

2 kommentarer:

Anonym sa...

TVÅ plastiga backar för 500 spänn du driver med mig va ???

Linda sa...

TILL ANONYM: Meeeeeeeeeeeen orka lägga anergi på att störa sig på andra människor! Vad Hanna väljer att köpa till Noel är väl ändå hennes val? det var väl knappast ditt presentkort hon handlade för? Skärpning på hög nivå!!

Hanna, jag vet att du säkerligen inte bryr dig om sådana kommentarer, men jag säger det ändå, bry dig inte! Vi som verkligen känner dig vet att du är en underbar person som väljer att lägga dina pengar där de behövs som bäst, som t ex två jättefina äppelgröna backar till fina Noel! =) Puss!