söndag 6 mars 2011

Dagen

Stort gilla på denna dagen!
Vi låg o lurade o mös i sängen alla 3 imorse..
Jag tog en dusch o Noel o pappa lekte.
Vid halv 11 kom Emma, Robert o Nova - de plockade upp vår lilla skatt o drog till Andys lekland. Detta har Noel längtat efter i nästan en vecka.. ja sen Emma frågade om de fick ta med honom =)
Jag o Rickard for iväg o handlade färg o lite annat smått o gott.
Sen hem.. jag fick lite massage i ryggslutet (eftersom det räcker med en affärspromenad för min kropp att kapitulera, haha)
Sen satte vi en himla fart. Pappa R har slipat Noels tak o "duttat" kvistlack.
Jag har målat väggarna i barnens tv/vardagsrum, ja.. hälften har jag gjort. Va som värsta träningspasset, men det blir verkligen toppenbra! Resterande väggar tas imorrn.
Vid halv 3 kom de tillbaka igen o Noel fick hjälpa till o måla o fixa =)
Vid 3 kom det en familj som skulle köpa Noels gamla säng..
När de avslägsnat sig så satte vi oss i bilen o for till Noels mormor, där fick vi middag o fika. O en hel massa mys i soffan medans vi tittade på Scooby Doo.
Det var en slagen o väldigt lycklig liten hjälte som somnade i bilstolen på vägen hem =D
Imorrn ska vi ta cykeln (eller kanske en promenad?) ner till.. tja.. där de har syservice.. Lämna in gardinerna som behöver sys ner.. sen får vi se vad som händer..
Rickard ska jobba natten den kommande veckan. Men ska även jobba på förmiddagen imorrn, då de hade något inplanerat..
Nu är han o tränar (han får träna för mig också..)
Jag ska göra mig en kopp te o bara vara lite.. blir nog ingen sen kväll för någon av dessa föräldrarna =)
Kan även meddela världen om att BB-väskan nu är packad, haha..
Bjuder på pics imorrn, för nu orkar jag icke.

Inga kommentarer: