fredag 18 mars 2011

Bra fredag

Vi kom lagom till fikan på öppnis, Noel åt med god aptit upp hela ostmackan o likaså hans mamma, haha..
Han leker bra med alla barn, kända som okända, det är himla skönt tycker jag!
Jag fick lite vuxenprat över kaffe med andra föräldrar, aldrig fel =)
Vid 11.30 körde vi ner till Maxi för o handla, för här hemma ekade det tomt i de flesta skåp..
Men shiiit, ibland handlar man för mycket, ja.. alltså, man glömmer att man ska bära ut allt till bilen själv - höggravid o ha stenkoll på att den lille 3-åring man har med sig inte blir överkörd..
Slet som ett djur bort till bilen, tänk om någon av alla som kollar på en o ler medömkande kunde erdjuda en lite bärhjälp?? Neeedå.
Hem o fixade lunch, o så kom Malin o Ludde på lite snicksnack o kaffe =D
Sen cyklade jag o Noel upp till Hanna med familj. Såå härligt o cykla!!!
Jaha.. o nu är vi hemma.. o har vart en stund.
Middag o dylikt är avklarat. Maskinerna snurrar som vanligt..
Jag känner mig mest trist o ska nog lägga mig på soffan o mest bara vara..
Imorrn ska jag ner o färga håret - behövs kan jag säga!
O eftersom R ska jobba xtra så kanske det är dags o fixa barnvakt snart =/ Bahh..
Sov gott alla fina!

Inga kommentarer: