torsdag 17 mars 2011

Borde va förbjudet..

..att må såhär.
Vad är det med mig?
Känner mig som en genomskinlig, blek kopia av mig själv.
Orkar ingenting, känner mig som en kass mamma.
Vill aktivera mitt barn till max, men orkar knappt halvvägs dit =/
Hoppas vid Gud att detta är gravidhormoner.
Gråter som en tok fram o tillbaka.
Vet att det är jag själv som får mig o känna mig värdelös, men det hjälper liksom inte..
För det är ingen runt mig, min son o man är helt underbara.
Likaså resten av mina nära o kära.
Känner bara att jag inte räcker till.
Hatar den känslan!
När Rickard kom hem tog han oss på en sväng.. vi kom aldrig iväg själva då Noel helt plötsligt inte ville o då va de ju inge skoj.
Vi åkte till Växthuset i Kristianstad, köpte nya fina murgrönor till köksfönstret o så fick jag ett Yankee Candle - Clean Cotton.
Noel fick lite påskpyssel, en kyckling o en höna. Lyckliga unge han blev =D
Så nu har vi pysslat lite alla 3 här hemma. Så härligt, det får mig att må lite bättre..
Hoppas innerligt att dessa mystiska känslor försvinner snart.
Gillar det inte alls.
Nu ska jag linda in mig i min älsklings armar o kika lite på tv..

Inga kommentarer: