torsdag 10 februari 2011

Vår dag








Började dagen med morgonmys. Ett mindre sammanbrott för att jag lagat filten med beige tråd istället för gul (?!) haha.. vilket är typ en vecka sen.. sen reaktionsförmåga? =D
Lite piffpiff, eller tja.. vi klädde på oss, haha.. sen körde vi iväg o firade min bonusfarmor Vivan, Noels mormor o morfar va klart där. Fika, lite spel på piano o mys..
Sen stack jag o little mano till lekplatsen (den supertuffa i Olofström..) Man får passa på när man är där, även om vädret suger, vilket det onekligen gjorde.
Där lekte vi loss en stund.. när känseln började försvinna i hakan o Noel va blöt i häcken tyckte jag det va dags o bege sig.. Men jag fick lova ungefär 30 gånger att vi skulle åka tillbaka en annan dag innan vi lunde gå ut genom grinden =)
Ombyte i baksätet.. Måste vart en syn värd att betala pengar för, haha..
Vidare till Bromölla o pappas Rickards jobb. Noels favoritplats på jorden typ.. Söte!
Genomfrusna ännu en gång åkte vi upp till Hanna med kids. Killarna röjde loss totalt. Pausade dock en stund o bakade negerbullar. Ja.. den ene är knäppare än den andre.. såå goa!!!

Nu sitter mamman o pappan uppkrypna i soffan med varsin kopp te. Snart kallar sängen..
Sau... önskar eder en god natt!

Inga kommentarer: