tisdag 22 februari 2011

Tomt..

Känner mig lite naken..
Ingen liten röst som väckte mamma idag..
Grät en skvätt när han ringde igårkväll o sa -God natt mamma, jag ÄLSKAR dig!
Vet.. vet att jag ska passa på o samla krafter o dylikt nu..
Men han tar ju ingen kraft från mig direkt, mer ger mig ork till allt.
Nu ska jag sätta igång o städa o pyssla lite..
Snart kommer Linda o Alicia hit.
Trevlans med fina tjejer! =D
Tror jag ska palta på mig o ut o gå en runda sen.. eller, kanske ska vänta tills mannen slutar, så han kan följa med..
Hörs sen!
Ullis - Haha, ja.. ska in på vändningsförsök nästa ondag. Visst, smarta from start liksom ;) Vem vill hänga uppochner? De försökte vända Noel, men tji fick de! Var dock ännu senare han bestämde sig för att rumpan skulle ligga neråt, så det va ett sent vändningsförsök.. Hoppas detta lyckas!
Maggan - Jadu.. lika envis som storebror här.. men hoppas verkligen att det lyckas, då jag ärligt talat gärna slipper snitt en gång till. Rompeongar! =)
Jag kan hålla dig i handen ändå snäckan ;)

1 kommentar:

Maggan sa...

Det får du mer än gärna göra snäckan jag är livrädd! Ska på nytt ul på måndag och bm i morgon jag hoppas hoppas hoppas dom har vänt sig men jag tvivlar:( en lite tröst att jag får hålla dig i handen dock:D