måndag 14 februari 2011

This is how WE do it



Känner att denna dagen inte är den effektivaste av alla..
Har precis bäddat ner en liten man i puffen, han ville kika på film o mysa..
Se hur länge han sitter där =D

Skickade in mina första mammadagar på typ.. 100 år (okej, kanske lite överdrivet, haha)
Fr.o.m 25:e februari är jag officiellt mammaledig. Lite sjukt ändå.. sååå härligt!
Går hem med den store älsklingen fram tills den lill* kommer.
Sen ska vi va hemma tillsammans alla 3 fram till 21 augusti, då ska storis få börja på dagis igen =)
Får ändå hyffsad mammapeng, alla som känner mig vet vad jag levde på när jag gick hemma med Noel =/ Så allt över det känns som rikedomar för mig, haha..

Har vaxat o impregnerat mina vintepjucks, de ser fanken nya ut! Ska lämna in dem hos skomakaren så han får fästa en rem som lossnat också.. O snart ska de få åka in i förrådet! Nu vill vi plocka fram vårskorna!

Nu ploppade solen fram, genast kommer en liten gladare känsla krypandes..

Sitter o suktar över ett bonsaiträd, jag tror ärligt talat att jag måste köpa det.. i mina tankar står det redan i min nya hall =D ser ni den? Den står där bredvid den fina ljuslyktan.. ;)
Hittade även en bänk Rickard ska få bygga i nya hallen, sjukt läckert! Som ni förstår vill Rickard hemskt gärna att jag ska sluta köpa inredningstidningar.. haha..
Men det kommer nog inte ens hända när jag dör.. Passioner får vi alla ha! O de är ju faktiskt billigare o bygga själv, eller hur? ;)

Oh hej o hå.. surfa runt en liten stund till, sen looovar jag att jag ska packa lite kläder!

1 kommentar:

ullrika sa...

Så härligt att ni har en hel sommar tillsammans! Lyxigt vi har det som bor här i Sverige och nästan helt automatiskt får den möjligheten!