lördag 5 februari 2011

Skiter i det

..ja, nu skiter jag i alla pensionärsvarningsklockor som börjar blinka..
Nu tar jag mina nya "hemtidningar" o kryper ner i sängen.
Bilder på en hårt arbetande liten får ni imorrn =)
Är så trött o är fortfarande i någon form av matkoma efter vår kväll hemma hos Maggan o Anders. Jag tror att det va explosionsvarning på mig ett tag.
Gud så gott! Lilla Nova va också med, hon o Rickard busade för fullt =D Ja, o Noel.. han är ju Noel, så han är ju överallt o ingenstans, haha.. Sköter sig liksom lite själv o kommer när han själv vill =) Nova sprang som en raket genom hallen o skrek "BULLE"!!! Nu så.. pratar hon snart lika mycket som sin kusin.. o då måste vi alla införskaffa hörselproppar eller peltorkåpor ;)
Imorrn är en ny dag o jag önskar att man kunde plussa på någon dag på helgen..
Sov gott alla!

Inga kommentarer: