onsdag 23 februari 2011

Pust

Har vart en härlig dag. Fina Lisa med barn har underhållt mig. Jag behöver det när jag inte har min lille skatt hemma hos mig. Saknaden är enorm!
Va hos barnmorskan på förmiddagen. Vi skrattade en skvätt åt envisa ungar som vänder rumpan "åt fel håll".
Hon är så fin min barnmorska. Hon "mammar" mig lite. Man känner rakt igenom att hon bryr sig - på riktigt. Fick känna bebis huvud (lite läbbkänsla på det, haha)
För övrigt va allt tipptopp. Vågen sa till mig att det nog är bäst för mig att bebis ploppar snart, annars blir det snart fetmatimes =D
Tog en frukostbuffé nere på stan, bara jag o magen.. satt o mös i en hörna o mest bara va..
Kvällen har jag o mannen min spenderat med packning o städning. Vi flyttar ju - IMORRN! =)
Men nu.. nu är jag slut, verkligen heeelt slut.
Tänkte mig en dusch o en kopp te. Sen sängen.. kanske t.o.m tar koppen med mig in i sängen..
Ullis - ska slänga in lite pics.. men imorrn - promise =)

Inga kommentarer: