onsdag 2 februari 2011

Mot Karlshamn

Efter jag hämtat lilleman hos dagmamman körde vi till pappa Rickards jobb.
Noel köpte muffins, så han kunde bjuda favvisarna pappa o Roger på fika =D
Nu är vi hemma o väntar på att pappan ska komma hem.. då blir det en snabb middag för sen ska vi till Karlshamn.
Blir fika hos syster yster i hennes gubbe =)
Tror ni jag vilade? Fattar inte varför jag inte bara kan lägga mig ner o vila när min kropp säger till mig att det är det jag behöver..
Jag tänker -Jag ska bara.. så många gånger, så sen är det liksom för sent o vila =/
Hmm.. blir nog en tidig kväll iallafall..
Nehe, nu ska jag fram med middagen för mannen är snart hemma..
Höres later!

1 kommentar:

Linda sa...

Det skulle vara rätt intressant att se hur ni fikar i Helenas gubbe, haha :). Kunde bara inte låta bli att kommentera, vet att det ska stå O och inte I, men det lät så kul ;). Puss!