lördag 12 februari 2011

Morrn!

Solen skiner ute, det betyder att alla är lyckliga! =D (tror jag iaf..haha)
Jag är lycklig.. o någon dansar i min mage.
Inatt började det spela här hemma, miss i nassen sätter Noels lilla piano igång, högsta volym.
Jag kissade nästan på mig av rädsla o Rickard fick en sådan där min som man liksom bara skrattar ihjäl sig utav.. Tur, tur, tur så vaknade inte den lille mannen!
Sovit gott inatt har vi gjort alla 3 (den 4:e har ett eget litet schema..)
Mamma (förlåt.. mormor..) o Helena är på väg hit.. Med frallor!!! Mumma!
Kaffet o tevattnet puttrar på här hemma, magen den vrålar efter gottigheter =P
Ska nog koka några extra ägg till..
Detta kommer bli en löjligt bra dag - o förresten.. sa jag att jag är kär i solen? hihi..
ps. min man är leeedig denna helgen, kan ju va en bidragande faktor till min lycka! =)

Inga kommentarer: