söndag 27 februari 2011

Jag vet..

..jag är kass.. men jag pallar fanken inte bjuda på bilder denna kväll heller..
Är totalt slut.
Gamla huset helt städat, 14.00 stängde vi och låste dörrarna där för sista gången.
Vi sa hejdå gamla huset.. Kände lite oro för att Noel skulle bli ledsen, men ville ändå att han skulle få vara med, ja.. få ett avslut liksom.
Här hemma har det vart lite pill o fix. Finns ju o göra om man säger så, haha..
Men det går definitivt åt rätt håll o det är ju det som är det viktiga =)
Färg, penslar o kvistlack är inhandlat, så Noels rum påbörjas inom det snaraste.
Imorrn ska jag hämta mitt nya körkort.. om jag hittar till uthämtningsstället vill säga.
Mannen min ska jobba natt hela veckan.. så plutt ska sova inne hos mamma sin.
Då sover vi bäst båda 2.
Lisa, Micke o barnen kom en runda nu på kvällen, fikade o kikade runt lite. Lisa lät mig sitta o pulade lite i köket, uppskattat kan jag ju säga! Puss på dig snäckan!
Nu sitter jag mest o svamlar..
Ska ta min kopp te o krypa upp i soffan eb stund..

Inga kommentarer: