söndag 6 februari 2011

Goodbye helg!


Det mesta av dagen har spenderats hemma hos Noels mormor.
Där va det bus för hela slanten!
Färgning av mormoderns hår o hon blev sau snygg!! =)
Fick mat som va sååå god, jag höll som vanligt på o spricka, haha..
Annars har det vart lite plock o pill.
Rickard har tömt ytterligare ett skåp i köket.
Garaget är färdigt.. Mycket som slängdes kan jag ju säga...
Jag har min nya klänning på mig, o jag tycker minsann att jag är riktigt fin! Tack mamma!
Hon har för övrigt köpt dress till bebben, den som ska med till BB.. Jag dog nästan när jag såg den, men va där för o handla kläder till Noel.. ja, ni vet hur man är.. Jag köper den sen, tänker man. O då hade mormorn köpt den dagen efter =D Blev så himla glad!
För övrigt känner jag mig lite som ett ursketet plommon.. men det hör väl till detta skedet i graviditeten kanske..? Minns liksom inte riktigt, haha..
Tror att jag ska ta mig en dusch o avsluta med en ansiktsmask..
Älskling har hyrt film - The Ghost Writer. Någon som sett den?
Jaja.. ska bli mys iallafall..
Som ni ser på bilden har sonen arbetat idag också, men idag tog han grannarnas tomt ;)

Puss o sov gott!

Inga kommentarer: