fredag 18 februari 2011

Denna fredagen

3.30 vaknade min lille skatt. Ledsen över att pappa kört till jobbet (vilket han klart inte hade)
Behövde gå på toaletten. Satt där inne i mörkret o viskade med varandra.. Vi tänder inte på natten, det gör så ont i ögonen =)
Kramades då liten va så trött, så trött.. ramlade nästan av stolen..
Vid 4 fick pappan väckas då allra minstaste i magen låg o tryckte så mamman också behövde uppsöka toalett..
Så fick minsann mamman gå o lägga sig igen.. nästan dags för pappan o stiga upp ändå tyckte han. Uppskattades kan jag ju ärligt erkänna!
Liten man kröp ner hos sin mamma, låg o viskade lite, pratade lite med pappa som dök upp lite då o då.. Så somnade vi igen, o sov till klockan var över 9. Då låg vi kvar o mös en lång stund o bara tittade på varandra..
Frukosten är avklarad o jag ska hänga upp dagens första tvätt.
Om en liten stund åker vi till Karlshamn - fika på Briggen med Maggan o magen =) Kanske lille Mio är med?
Ikväll ska jag göra middag som passar sig alldels utmärkt en fredag.
Men mer om det sen..

1 kommentar:

ullrika sa...

Det låter som rejäla höjdardygn du har nu... det kanske börjar närma sig förlossning, många sover ju sämre då fick jag berättat för mig...?!