torsdag 24 februari 2011

Close my eyes

Ja, man kan bara säga att det har vart ganska så fullt upp idag =)
Rickard o Daniel har slitit som djur, de har verkligen vart toppenduktiga!
Jag har.. tja.. gjort det jag kan. Vilket mest innebär o packa upp lådor =)
Sovrummet är helt färdigt (lyckades t.o.m tjata upp gardinerna, haha)
Känns som vi har kommit en bra bit på vägen o vi är nöjda med dagen.
För o bara va 3 personer (o 1 nästan inte räknas), förtjänar vi nog en liten eloge ;)
Emma o Krille tittade förbi en sväng o gjorde lite husesyn - nästa gång får ni ha tid o stanna på kaffe ;P
Senare på kvällen dök Maggan o Anders upp.. då blev det pizza - satt inte fel kan jag säga!!
Jag o mannen har faktiskt tagit premiärdoppet i badkaret idag. Satt som 2 vinkorkar, men mysigt va det.. tända ljus o allt..
Imorrn förmiddag blir det banken o sen är det pau att igen, haha
På seneftermiddagen kommer min älskling hem! Tror ärligt talat att jag blir sjuk snart.. Hela mitt väsen skriker efter honom!! Mammas älskling.. inte såhär många dagar igen - ICKE!
Nehe, sängen..
Pöss

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha det ska vi allt hinna med. Tanken var inte ens att stanna jag skulle ju bara kolla om det var det huset ni köpt eller inte, stilla nyfikenheten kallas det :D