fredag 14 januari 2011

Vita liljor..

Det doftar ljuvligt av dessa blommor i hela mitt kök. Liljorna jag fick av syster när jag fyllde år har äntligen slagit ut. Vita, vackra o väldoftande =)
Nu har vi precis vart i Mjällby o handlat.
Ikväll blir tacoskväll o film har hyrts.. Very nice!
Maggan o Anders kommer o äter med oss, alltid trevligt!
Ja.. nu är det såhär att jag skulle hemskt gärna vilja att min mamma snart kom hem, för hujedamej va jag saknar henne! O jag är inte ensam.. Noel undarde om vi inte kunde köra till Thailand o hälsa på mormor o morfar. Nja.. vad säger man om det till en 3-åring? Barnet besitter ju liksom ingen som helst koll på avstånd ;)
För överigt rullar det på..
Får se om det händer något extraordinärt, då kanske jag skriver en gång till ikväll ;)

Inga kommentarer: