onsdag 12 januari 2011

Vill ha sol!


Känner att hela mitt väsen skulle må väldans bra av lite sol nu. Allt jag kräver är en dag, eller kanske t.o.m kan nöja mig med en halv..Okej Gud?

Lille sitter halvdäckad i soffan o tittar på Skönheten o Odjuret. Han har hostat mycket inatt. Hade honom inne hos oss en stund inatt, men han höll på o slå ihjäl mig, så han fick bäras in i sin egen säng igen.. Han är vild annars när han sover, men innat va han som en tornado (en stark sådan..haha)

Han kommer nog inte göra många knop idag gissar jag på.. Fick ställa in vår lekträff med de fina, vill inte att de också ska bli sjuka!

Dagen för min del är i full gång med allt vad tvätt o städ heter.. Ska minsann ge mig på lite packning lite senare under dagen också =) Det börjar närma sig o jag håller på o längta ihjäl mig!
Ska bli så skönt när vi äntligen är på plats sen!

Nu - en kopp te..

Inga kommentarer: