onsdag 19 januari 2011

Vagnen

Såpp, nu va vagnen hittad.. Den allra mest ultimata lösningen - jag älskar den verkligen! =)
Ska hämta den nu i veckan, jippie!!
Idag har vart en lång dag känns det som. Spenderat en stor del av dagen med örat fastklistrat vid telefonen känns det som. Kört som en jojo fram o tillbaka för o samla in diverse papper..
Nu är dock allt ordnat o det känns otroligt skönt. Väntar på att Rickard ska komma hem med kuvert så jag kan posta det sista..
Känner mig allmänt off idag, vet inte riktigt varför. Kanske för att gårdagen va en smula omtumlande..
Har pratat med min fina mamma idag. Ville berätta om cysta o allt.. Alldeles för svårt o ta det på sms o få henne att förstå att det inte är något farligt.. Härligt o höra hennes röst! O nästa onsdag kommer de hem.. WIIIHOOO!
Tänkte ge mig på tvätten, men det va lättare sagt än gjort utan tvättmedel.. Får la ta o städa istället då.. Same shit, different name ;P
Ska äta lite senare middag idag då store älsk jobbar över..
Nehe.. höres!
Emme - Sorry snäckan! =) Nee.. här ska minsann inte kalvas än, haha.. Den får va kvar i ugnen lite till! Ja, det känns verkligen skönt att de tar en på allvar o gör allt för att man ska slippa vara orolig. Koll måste de ju ha på cystan, så den inte växer..
Nu håller vi alla fingrar o tår för att er lilla sessa ska vilja ploppa ut snart! Massa kramar!

Inga kommentarer: