tisdag 11 januari 2011

Pizza tisdag


Nu är store älsklingen o hämtar pizza - ska bli sjukt gott!
Är egentligen ingen pizzamänniska, men ibland blir jag sådär superduper sugen på denna flottiga sak =) Mmm..

Jag o den lille söte har mest spenderat dagen i soffan.. Mys o kel har verkligen inte vart en bristvara här hemma idag =) Har avverkat x antal barnfilmer o jag har nästan läst ut min nya bok.

Han är fortfarande inte helt pigg, men febern har inte visat sig, så det kommer den troligtvis inte o göra heller. Imorrn är dagmamman ledig, så han blir hemma då också.. Imorrn händer dock lite roligare saker ;)
Vid 13.30 kröp han upp i en hörna i soffan o somnade.. Sov nästan 2 timmar. Genomsvettig när han vaknade, jag hade ändå bara lagt på honom en tunn filt. Lite rädd o skulle bara sitta i mammas knä, jag fick inte släppa honom eller gå ifrån honom.. sa att han hade ont i kinden (?)
Nu är han dock en hel del piggare o tycker att pappa kan komma hem med pizzan ;)

Nehe, nu ska jag duka fram..

Inga kommentarer: