torsdag 6 januari 2011

Oj.. hejsan kvällen

Har inte suttit vid datorn många minuter idag, vilket syns här direkt ;)
Fick lite sovmorron av min fina man (kanske för att han hållt mig vaken med sitt snarkande o sina hostningar inatt?)
Fixade o pulade på förmiddagen.. Mest bara mös =)
Sen kom Hanna o Josse med barnen - fullt ös på de härliga kiddisarna. Ja, förutom min osociala unge som bänkade sig framför tv:n, haha.. Lite kaffe o härligt sällskap förgyllde dagen iallafall!
Det va trötta små som for hem i bilen sen =)
Jag hoppade in i duschen o Noel fick nya kläder, då ett mystiskt kissläckage hade inträffat ;P
Sen bar det av för o hämta Jörgen o Nina o vidare upp till Axeltorp. Där blev vi bjudna på god mat o fika. Tack för en underbar kväll!!!
Lilleman sover o hans mamma ska nog ställa sig i duschen igen.. Så skönt för ömma ryggslutet.. Idag är mest hela jag öm känns det som..
Blir väl lite plock o pill i lagom tempo innan nedvarvning med te i soffan inleds =)
Blir nog inte en sen kväll..
Tråkigt att Rickards företag bestämt sig för imorrn inte alls behöver vara en klämdag (trots att nästan alla andra är lediga), så vi får inte ha honom hemma imorrn =(
Nee.. nu får de va nock.
Puss o hej!

Inga kommentarer: