måndag 17 januari 2011

Monday morning

Ja.. fast det börjar dra sig mot lunch nu..
Lill* i magen kör all in på dancing..
Har haft en märklig och orolig natt... alla 3 (inte den 4:e i magen, den sov son en gris, haha)
Rickard kunde inte sova riktigt.. Jag vet inte riktigt vad jag själv höll på med.. sov, va uppe, sov, vaknade.. Men måste ändå ha sovit en del, då jag känner mig pigg idag. Lilleman hade nog lite mardrömmisar, för där inne va vi några svängar.. men han vaknade inte iallafall..
Jaja..
Jag drog en vilding igår.. Visste ju att jag inte vågade ta mig ut själv för en promenad, så jag dammade av crosstrainern. Tänkte att testa kan man ju? Det är ju bara å kliva av om man känner att döden närmar sig ;)
Det gick SKITBRA! Fick inte alls lika ont av det som jag får när jag är ute o går "vanligt". Hade bestämt fått för mig att detta skulle ju va mycket värre, men icke! Så.. jag kan nu med gott samvete säga att crossen är en skonsam (dock väldigt effektiv) träning!
10 minuter gick, vilket va ungefär 3,5 km. Det va ganska lagom tycker jag. Kändes så himla skönt!
Denna dagen är faktiskt lite planerad, känns som det va längesen =)
Ska lämna tapetpärmarna, lämna lunchlåda till min dementa älskling o så ska vi hem till Lisa o barnen. Vet redan nu att denna dagen kommer bli bra! =)
Nu ska jag göra ett försök till att se anständig ut..
PUSS

Inga kommentarer: