lördag 8 januari 2011

Min dag =)

Ja, det har det verkligen vart idag!
Förmiddagen spenderades med tårtbak (först fick mamman lite sovmorron) Hela familjen va involverad i baket, fast om jag ska va ärlig tror jag mest Noel dök upp när det fanns något o slicka rent ;) I vilket fall som så hade vi supermys!
Vid 14 kom alla gästerna (för denna dagen, haha..) Fick så fina saker, tack alla!
Noel åkte med sin farmor o Anders hem..
Vid 17 kom John o Emelie på lite kaffe, så trevligt!
18.30 satt vi på Altona o beställde mat, mannen min hade bokat bord =) Gottans!
O vid 21 började bion - The Tourist - helt bra film!
Är sååå supernöjd med min födelsedag! Har trotsat min enorma foglossning idag o bara kört på lycka (nu orkar jag dock inte kämpa emot den längre, så den har typ tagit över min kropp)
Är så trött, så trött, så trött...
Nu ska jag precis bara göra det man måste, borsta tänderna o dylikt.. sen ska jag slinka (visst lät det som jag va jättesmidig?) ner mellan lakanen.. Ska bli löjligt skönt!
Imorrn blir det till o hämta lille skatten på förmiddagen, sen är det das badhaus som gäller!
Saknar honom.. Mmm.. sådär löjlig...
Ullis - Ja, minsann.. jag läste att du inte slapp ifrån den läbbiga sjukan.. Skönt att du är bättre nu! Ja, här är det mycket skoj på en gång =) O visst är de såå fiiina, hihi

Inga kommentarer: