söndag 23 januari 2011

Jag i min lille man

Vi kör tok-in på SPA söndag =)
Lillsnuffe är nyklippt o vi har tagit oss en lång, varm dusch tillsammans. Han nöjde sig inte med duschen, så jag fick fylla badbaljan när vi va färdigduschade.
Jag sitter med ansiktsmask i njuter av ett päron. Noel säger att jag ser ut som ett monster, men att jag är söt ändå, haha..
Snart ska manikyr o pedikyr på lille påbörjas, men först ska jag raka mina ben (vilket har kommit till att bli ett enormt projekt..)
Här blir vi riktigt kalasfina!
Nu tycker både jag o Noel att pappan i huset kan ta o komma hem snart..
Ikväll bjuds det på bilder (om grabbarna fastnar..)
Kisses and goodbye!
mininotis:
2:a dagen blöjfri, endast 2 olyckor har inträffat o båda va faktiskt igår.. På natten får den dock sitta kvar ett tag till ;P
Om jag är stolt? Ehhh, JA!

Inga kommentarer: