måndag 24 januari 2011

Giv mig min smak tillbaka!



Är inte ens täppt i näsan längre.. Ändå känner jag ingen smak. Sådär kul o äta då... =/
Känner att jag vart igång liite för mycket idag, men va fanken, haha..

Blev varma mackor till kvällsmat här hemma.. Lilleman va mer sugen på hemmagjord RisiFrutti, så det fick han =)

Rickard drog igång supermaskinen, så nu är mattorna o soffan "slagna". Så härligt! Ska köra vattenrengöring på soffan imorrn.. Kände att det va lite överkurs ikväll eftersom soffan är lite småfuktig några timmar. Kanske lite obekvämt o sitta o glo på tv på golvet ;P Får väl kanske noppa den lite också. Den som uppfann noppmaskinen skulle ha en kyss, haha.. Allt blir typ som nytt.

Imorrn åker alla kramdjur ner i sopsäckar (inte riktigt alla..) Hojta gärna till om det finns behov någonstans! Annars säljs de på loppis till våren.
Sen ska det börjas rensas bland leksaker - jippie (nooot...)

Nej, nu ska jag slänga mig på soffan.. o gissar ärligt talat på att ögonen kommer va öppna en väldigt kort stund..

Inga kommentarer: