söndag 16 januari 2011

Det sa bara tjoff

Undrar ändå lite vart denna dagen tog vägen.. den har vart mysig, men ändå lite för kort..
Eller ja, den är iochförsej inte slut än =)
Har precis ätit, kycklingspett, keso o sallad - mums!!!
Ikväll ska jag fixa pannkakor. Kör på dinkelpannkakor och klassiska pannkakor, så får alla välja det som lockar =) Självklart finns det glass, bär o keso (jag är sjukt besatt av keso..?) till detta =)
Ja.. o sylt.. man kanske skulle införskaffa lite grädde också..
Tänk.. jag va ute o gick i 1 timme igår.. Det gick faktiskt helt okej. Sakta men säkert.. Fick lite ont efteråt, men inget som dödar precis ;) Visst, en snigel eller två hade nog kunnat rejsa om mig.. men jag gick iallafall, haha.. O så fick båda mina killar vara ute (tur att pulkan sinkar dem lite..)
Tänkte att jag ska ge mig ut en runda ikväll också, men inte en timme, bara en liten sväng.. That´s enough!
Nehe, nu blev jag akut sugen på en kopp te.
Adjöss

Inga kommentarer: