onsdag 26 januari 2011

Då kör vi!



Har sovit helt fantastiskt bra hela natten. Jippiediedo!!!
Vaknade vid 5 av att läppen spruckit (som vanligt, haha) Idomin is my best friend i förkylningstider.

Här är dagen som vanligt i full gång. Men idag kör vi bara städ o tråkgrejer fram till lunch, sen drar jag o älsk ut i skogen o grillar korv! Det gör mig inget alls om solen kommer tillbaka, förmiddagen har ju vart otroligt vacker.. men nu börjar det se lite trist ut igen..

Inhandlade sopsäckar igår, så nu åker kramdjuren ner! Börjar bli en aning tomt här hemma..
Längtar grymt mycket nu! Vill bara flytta - direkt! Hittade ytterligare en tapet till Noels rum igår.. Så nu står det mellan 2 olika, får se vad pappan säger =)

I magen är det hicka som gäller.. en riktigt liten hickunge detta..

Jaha, o angående arbetet till att bekomma blöjfri.. Olyckor händer, ibland 0, ibland måånga flera.
Men, anledningen till att jag gör detta är för att han vill. Han vill inte ha blöja, han vill ha kalsonger. Så jag spinner på (o tvättar lite mer än vanligt, haha). Det får ta den tid det tar. Stress är inget man kan matcha med mitt namn.. o inte med mitt barn heller. Är otroligt stolt över de gånger det går vägen o stolt över att han vill överhuvudtaget.
IDAG..
Eller ja, i eftermiddag.. Så ska vi hämta min MAMMA o Rolf =) LÄÄÄNGTAR!
Finns en viss liten man här hemma som också längtar.
Ska tala vett i henne o förklara att 4 veckor.. ja, det är massa veckor för länge ;P

Nehe..
Puss o adjö

Blev bara bilder på Hugo o Noel från igår, då Maja mest blev en suddig blobb =)

Inga kommentarer: