måndag 3 januari 2011

År 2011

(som jag senast igår försökte kalla 2010..)
Jag har kommit på att hur man än vänder o vrider på detta året, så kan det liksom mest bara bli bra.
Jag gjorde en lista i mitt huvud, som jag ska försöka printa ner här:
*Januari - Jag fyller år (jag vet.. man blir äldre, men man får äta tårta!)
* Februari - Vi flyttar in i nya huset o tätt där efter fyller min underbara son 3 år
* Mars - Jag o Rickard firar 6 år tillsammans
* April - Vårt andra lilla mirakel beräknas anlända
* Maj - Vi firar vårt första år som gifta.. Då har jag något skoj inplanerat ;)
* Juni - Hmm.. hålla sommar med familjen, första sommaren som 2-barnsmamma
* Juli - Stora älskling fyller 25!!! (jag vet, lammakött) Då blir det fest =)
sen tar vi ett hopp här.. finns en sak som jag tycker ska bli jätterolig, men tyvärr inte kan delta i. Dock vet jag inte om jag får skriva det här än.. Men vi är så glada för er skull!
* December - Hela familjen åker till Thailand i 4 veckor o detta ska givetvis bli helt underbart!
Sedärja.. glömt något?
Givetvis kommer allt detta toppas av härliga stunder med nära o kära, vilket jag alltid anser vara en lycka!
Motgångarna de kommer de också, men dem skiter vi i just nu ;P

Inga kommentarer: