tisdag 14 december 2010

Tisdag

Det gick bra o jobba igår - men jisses va kallt det va!
Va aphungrig när jag kom hem, så jag fick minsann äta ett par rågform o ta en kopp te innan sängdags =)
Jaha.. o även denna dagen har startat, ganska lik de andra.. Gröt, te o knäcke i magen.. Lilleman kikar på Scooby Doo, tvättmaskinen är igång o det brinner i kaminen =D
Paketet från ZBH har kommit! Jippie!!! Vet att det är fler än jag som kommer slå volter, haha..
Idag är planeringslistan ganska tunn.. De kommer o ska utföra en besiktning av huset vid 12.30
Känns som man kanske kan ta det lite lugnt idag då.. Rickard kommer hem vid lunchtid (han ska vara behjälplig under bes.) Så lunch ska fixas för 3 istället för 2 idag =)
Blir alltså ingen dagmamma för lilleälsk idag. Jag jobbar kvällen o Noel o Rickard ska till lilla mormor o få middag - mys! Är dock lite avis då jag vet att jag kommer sitta där med min tradiga tonfisksallad, haha.. Precis som igår, när det bortskämda pojkarna va hos Noels farmor o fick mat ;)
Ska iallafall ut o gå en runda idag, passa på när mannen kommer hem tidigt.
Nehe.. höres!

Inga kommentarer: