fredag 31 december 2010

Sjukstuga på hög nivå

Blev inget nyårsgalejande för denna familjen..
Blev inte ett dugg piggare under dagen, bara segare o sjukare..
Fick bli hemmakväll med rester, haha.. Vi lyxade till det med varm choklad o toppade det med vispad grädde o marshmallows =D
Lilleman hade svårt o somna.. antagligen näsan som spökade som bara blir mer igenkorkad för var minut som går.
Jag o store älsk sitter uppkrupna i soffan, omringade av halstabletter, alvedon o filtar..
Fifan.. men men.. det verkar bli ett nytt år ändå ;)
O istället för o slänga in ett tvättäkta bitterfittainlägg här, som jag gärna hade gjort.. så vänder jag på det istället.
Jag vill utrycka min enorma tacksamhet till mina äkta vänner. Som vet, verkligen vet att jag är en ärlig person - o att jag aldrig skulle ljuga för dem! Ni vet o jag vet, för vi är likadana mot varandra. Tack för att ni finns!
O tack till min helt underbara familj som får mig o le även när en del människor behandlar mig som skit. Älskar er!
Bye 2010! Hello 2011!

Inga kommentarer: