onsdag 1 december 2010

Sen natt..

Vi kom i säng sent igår jag o mannen. Känns som man är i ett hamsterhjul just nu..
Har hållt på hela morgonen också, egentligen är man löjlig.. Men man vet ju själv hur man inspekterar om man går på visning..
Nu har jag iallafall fått lite frukost i magen o ska strax köra lilleman till dagmamman (idag hoppas vi på en bitfri dag)
Jag ska köra raka vägen hem till min lilla mamma.. för o få lite kärlek o kaffe =) Kan behövas i denna superstressen.. Är inte van vid o stressa, inte mycket som stressar skalman inte.. Min mamma har kallat mig skalman sen jag var liten.. då inget kan stressa mig, jag kör mitt eget race, o håller fasta på rutiner, kan kanske va så att jag är ganska smart också? ;)
Flingorna snurrar så fint utanför fönstret, det ger en lugn i själen.. Igår va det så stjärnklart ute så man såg nästan hur det glittrade - det är något av det vackraste jag vet, stjärnhimlen..
Känns som jag mest sitter o flummar nu, haha.. Måste va julskinkan på mackan..
Nej, lite eld i rövva på det!
Puss o adjö!

Inga kommentarer: