fredag 10 december 2010

Killing me softly..


Pahh.. nu är snart hela huset städat. Ja, det är ju skönt att det är gjort, eller vad man ska säga..

Rickard va bara hemma o vände i stort sett.. duschade o bytte om, sen fick jag agera chaufför.
Noel hängde med sin farfar o handlade, så mamma Hanna fick minsann handla i lugn o ro =)
När jag handlat färdigt så körde jag upp till Noel o Jörgen, vi plockade fram pulkan o stövlade ut o skogen o jakt på enris.. Blev en härlig promenad o Noel tjöt av skratt när farfar sprang med pulkan. O fint enris, det hittade vi också, så nu står det pyntat i lillemans fönster.
Vi hade en liten julfest för oss själva jag o älsk. Vi lyxade till det med goemat idag, körde på saffransräkor med apelsin o till det fullkornscouscous - mums på hög nivå!
Sen blev det minsann bad för den lille..

Tog mig allt en liten paus nu, men guud, känner att det kommer bli segstartat o ta de sista =/
Hmm.. Rickard kommer inte hem förrän efter 23..

Hoppas iallafall på en god natts sömn (men man ska inte hoppas för mycket..)

Kisses and krames

Inga kommentarer: