torsdag 30 december 2010

Härligt men kallt








Förmiddagen har spenderats inne i Sölvesborg. Där mötte vi upp Charlotta o Kevin för frukost/fika på Ritz. Gottis! =) När Ritz va avklarat tog vi några snabbturer i stadens alla butiker ;) Tack för en mysig förmiddag!

Sen satte jag o little mano oss i bilen o körde mot Bromölla, inom Frasses o tog med oss en påse diverse nyttigheter (haha), sen ner till pappa Rickards jobb. Där åt vi en trevlig lunch i bilen.. Ja, jo.. någon annastans kunde vi ju inte sitta för då hade vi frusit ihjäl.. Noel studerade alla maskiner o fick åka en sväng med "pappas maskin". Lycka!
Under tiden gjorde jag det som jag alltid gör när jag sitter i bilen o väntar.. städar den! =D Nu är den ren o fin o luktar tvättlapp ;P

Nu är vi hemma o varvar ner lite.. Elden sprakar härligt i kaminen o Robin Hood snurrar på tv:n. Några av husets maskiner har fått snurra igång o fler av dem lär det bli om en stund..
Städa är något jag måste göra idag, vare sig jag vill eller inte..

Men först av allt ska jag ta min kopp med te o mysa ner mig i soffan med min lille snygging =)

Bjuder på lite bilder.. dock inte på vildarna Noel o Kevin, för jag tror knappt att de fastnar på bild =)

Inga kommentarer: