onsdag 8 december 2010

GODmorgon?

Klockan är nu lite över 6.. Om jag säger som så.. de flesta måsten för dagen är redan gjorda.. Ja, då fattar ni nog att en liten man steg upp gaaanska tidigt idag.. tja.. o hans mamma också då ;P
Blir nog kvällssim idag.. Känner att min kropp är i behov av lite movement.. Dock gör den där förbannade foglossningen sig allt mer outhärdlig.. Känns som att detta bara kan gå åt ett håll. Men simning är ju den träning som belastar kroppen minst, så hoppas jag kan få hålla på med det ett tag till iallafall. Promenaderna blir bara kortare o färre, då smärtan faktiskt blir för stor för att stå ut med.. Tur att man vet vad man väntar på =) Värt all smärta i världen!
Jag o mannen min har planerat in en hemlig liten tripp.. Ska bli så mysigt! Ska försöka fixa de sista bitarna i pusslet nu i veckan =)
Får snart bli en dusch.. men först ska jag mysa upp mig i soffan med min prins o titta på lite barnfilmer =)
Amor fati

1 kommentar:

Jossefinan sa...

låter mys att nu ska åka iväg..behöver man unna sig..
däremot gillar jag inte din foglossning. provat bälte än? jag brukade cykla istället för att gå..prova det. fogarna mår LITE bättre då iaf..!!! =)