lördag 11 december 2010

Det där med o va gravid..

Saker som annars går så snabbt o lätt blir helt plötsligt en lång invecklad historia..
Har kommit fram till att allt "arbete" söder om naveln kräver en enorm fysisk ansträngning, blandat med smärta. Ja.. jag har rakat benen - det känns som jag gått ett 2 timmars intensivt pass på gymmet. Oh så är det fötterna med ja.. de ska också fixas.. JEEESUS!
Jaha, nu är det gjort iallafall o jag känner mig stolt efter min otroliga instas =P
Jag vill simma imorrn.. Undra om Noels mormor är sugen på badhuset.. hihi.. (hoppas!)
Orkar man film? Eller ska man helt enkelt ta en tidig kväll?
Är uppe flera gånger per natt.. Ja, inte för o kissa längre, men jag har för ont för o ligga(!?) Jag som älskar min (okej.. vår) säng! ÄLSKAR! Men nej.. det går inte, måste upp o röra på mig p.g.a denna "värk".. Jäffvla skit!!! Jaja, det går väl över.. för att sedan bytas ut mot något annat helskojigt =S
Nej.. nu säger jag adjö för denna dagen o önskar er en god natts sömn!

Inga kommentarer: