onsdag 8 december 2010

Denna onsdagen..

..är strax slut...
Är halvvägs ner i sängen nu.
Har vart hos Noels farmor o Anders, fikat o myst.
Kört förbi lite hus som vi ska kika på.. Folk lär snart ringa polisen o undra vilka psykona är som glider runt kvarteren i en svart Skoda, haha ;P
Annars har jag gjort extremt lite idag, innebär att jag måste sätta klockan för o göra det imorrn - BLÄ! Imorrn ska Noel till dagmamman, han behöver leka av sig lite.. haha.. Jag ska färga min lilla mammas hår, sen blir det en fika hos fina Malin!
På eftermiddagen ska jag o Noel till Thine o hennes lilla sötnos, ska bli roligt o träffa dem, är evigheter sen sist!
Nepp, sängen ropar mitt namn!
Josse - Nej, har inte provat än.. min foglossning sitter liksom lite på "fel" ställe.. låter ju me sjukt, haha.. cykla.. haha.. har du sett vart jag bor? Vart ska jag cykla? Tar typ 1 vecka o cykla till civilisation! Jaa.. det ska bli mys, bara jag o mannen.. ska berätta mer när vi träffas =)

Inga kommentarer: