tisdag 21 december 2010

All in för ohälsa








Idag kör vi på pizza, sådär en helt vanlig tisdag - bara för att vi känner för det.
När de goa är nere i magen ska det göras julgodis...

Vår älskade son har bestämt för sig att vi alla 3 fyller år idag. Vet inte riktigt vart detta påfund kommer ifrån, men vi har blåst upp ballonger som nu fyller halva huset o jag lyckades hitta någon form av glasstårta i frysen, haha =) Jaja, vi må va udda, men vi har jädrigt roligt!

Tog en lång, varm o härlig dusch för en stund sen.. O så fick jag massage av min underbara man! Tackar my love! Det gör under för en kropp som gått i strejk! Dessutom kom han hem lite tidigare idag, så jag kunde ju inte va arg på honom för pulkan längre ;)
Kanske man skulle ta o se en film ikväll? Vet att gobben köpt någon film (kan de va 3D??)

Är lite osäker på om Rickards julklapp hinner komma innan jul, men man kan ju hoppas..
Tror ni han blir glad? (för den summan hoppas jag det...)

Nehe... kanske skulle duka..
Adjö!

Inga kommentarer: