söndag 17 oktober 2010

Vanlig söndag?


Nej, vi ska se till o göra denna lite ovanlig.. Har bara inte kommit på hur än ;P
Frukosten är nere, intag av clementin pågår.
Tycker mig höra fåret Shaun inne från tv-rummet.
Ska snart dansa ett varv med draken, får som vanligt bli lite städ innan det roliga börjar.
Dagen utanför verkar bli amazing. Den ska bli amazing!

Pappa R är o jobbar - ovanligt va?
Noel har börjat poängtera att det typ är konstigt när pappa är med - wakeupcall?? Borde va..

Eftermiddagen/kvällen igår spenderades hemma hos Noels farmor o Noels Anders =)
Precis när vi skulle äta så kom även Emma o Nova, det tyckte vi alla va mys! Dessa busungar, haha..

Jag o lilleman tog sovmorgon idag också, steg upp lite innan 9, jag steg till och med ur sängen innan han.. Det säger inte lite, haha.
Nejp (sagt på Noelvis) nu rivstartar vi!

Förresten, någon som skulle vilja ha min foglossning av mig? Helt gratis, ni kan till och med få en liten peng för att ni tar den...?

1 kommentar:

Linda sa...

Om jag hade kunnat så hade jag burit din foglossning åt dig, hjärtat! <3