tisdag 19 oktober 2010

Sen lunch..

Sitter nu o vräker i mig tonfisksallad - blev sen lunch idag o hungern bara flög på mig!
Tänkte köra på tacopaj à la GI här hemma ikväll, den är poppis =)
Va o solade.. Men hallå? Vad tänker jag med? Själv..? Tur att jag hade mobilen inom räckhåll - in case of emergency, haha.. Men jag lyckades ta mig ur, tog dock 2 minuter innan jag kunde börja klä på mig, då jag inte kunde röra någon kroppsdel i stort sett.. haha (bättre o skratta, man kan inte böla hela tiden..)
Sen fick jag lite kaffe hemma hos fina Lisa, fick lite kel av båda kidsen, fast Maja va mest en liten surkart idag, kan det tillhöra åldern tro? Tycker jag känner igen det där, haha..
Noel stromtrivs på dagis o det värmer så gott i mitt hjärta =)
Dagen annars har mest spenderats i telefonen känns det som, Gud va det är tråkigt med alla dessa "måstesamtal"!
Ikväll ska det vävas här hemma igen, resten av hallen - såå nice!
Ja nej.. kanske återkommer sen.
Linda -Tack gumman! Men jag skulle nog egentligen inte vilja ge min foglossning till dig, jag gillar ju dig =)
Josse - Okej, då vet jag det. Kör dock inte till Bromölla för o kolla drop-in när jag endast har ärenden i Sbg. Tidsbokning är för veklingar, haha

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska fan inte sola som gravid? Vad tänker du med ? Det är farligt för barnet ju ! !