lördag 23 oktober 2010

Regn o blåst



Verkar inte direkt bli något uteväder idag..

Igår gick vi all in för fredagsgött - pizza till middag o sen åkte godisskålarna fram =) Okej.. jag åt bara några bitar (eftersom Rickard hade handlat, så gillade jag typ inget), däremot hade han faktiskt vart så lyhörd så det kom med en påse ostbågar hem från affären, mums!!! Noel va klibbig som ett flugpapper när vår lilla godisorgie var över.. Skägg när man är 2 1/2?? Hahaha..
Han somnade som en stock (trots sockerintaget) Då fick det bli lite vuxentajm, slängde på en film o bara mös. Det blev Robin Hood o vi gillade den båda 2 =)

Pappa Rickard är på BSK o jobbar idag (som sagt, varför ha 1 jobb när man kan ha 2??)
Jag o Noel ska snart köra till Karlshamn. Ska byta jackan med den saknade knappen o så ska vi gå inom Systemet till pappa.. Noel ska sova hos sin mormor o morfar ikväll. Jag ska på löspicksparty hemma hos Lisa =) O Rickard ska på fest med Micke o co. Ska bli väldigt trevligt!
Hoppas på lite uppehåll idag, så jag kan få komma ut o gå en runda...
Nee.. Ha det gott!


Inga kommentarer: