fredag 15 oktober 2010

Oooops












Somnade visst ifrån allt igår =)
Fikade med Maggan o lilla charmtrollet Mio, hennes lilla kulmage va så söt =)
Efter fikat gick jag faktiskt upp till H&M o köpte mig ett par nya mammaleggings. Dessutom hittade jag en fin tunika för 50:-

Sen var det direkt till o hämta min lille goe, som tydligen efter 3 dagar redan vant sig vid att han ska va på dagis (istället för dagmamman) o bara vandrade rakt in, efter den obligatoriska pussen o kramen förstås ;)
Även på dagis verkar det va mer poppis för min lille kille o leka med girlsen, haha..

Jag o Noel bestämde oss för att det va dags o få hälsa på på pappas jobb igen - Noel favvoplace i världen. Han va dock nere på IFÖ så då fick vi en liten lek/kaffestund hemma hos Lisa o de fina.
O när pappa ringde o sa att han va uppe på jobbet igen - då kom det... Noels dödstjut.. Han har ett alldeles speciellt skrik när han blir sådär toppad som bara han kan bli.
När vi väl kom ner så blev jag luft... PAPPA PAPPA PAPPA! Han skulle minsann lära pappa hur man körde hjullastare! Jag gömde mig mest bakom flishögarna o i en container, jag är lite rädd om livet förstår ni.
Det är så härligt o se dem - pappa så stolt för att får visa sin son vad han kan o vad han jobbar med, han växer när Noel kollar på honom med enbart beundran i blicken.
O Noel, så stolt för vad han kan, älskar o visa sin pappa. Älskar o få vara med, jobba o bli "mögig" precis som pappa - Mina killar det!
När jobbklockan ringde slut för dagen körde vi hem till mormor o morfar för middag. Där va även Johan o kussarna. Så god mat, mycket lek o bus gjorde vår kväll. En hel del goda skratt åt den lilla farbrorn Noel.

Nu är frukosten nere för vår del o ja.. Nu startar denna dagen!

Inga kommentarer: