lördag 16 oktober 2010

Lyckorus












Jag älskar denna dagen - ÄLSKAR! Klarblå himmel, solen strålar o lite frost på marken. Mitt hjärta gör ett litet glädjeskutt =)
Idag ska det hittas på grejer!

Igår åkte jag o lilleman till Bromölla, vi grillade vid ån med våra fina. Så mys!
När pappa R slutat va det till o fira farfar Jörgen lite. Det va trevligt, fast lille herrn va på ett hiskeligt märkligt humör. Gissar på trötthet blandat med ja.. negativitet, haha..

Vi tog lite sovmorgon idag, steg upp lite innan 9. Då hade pappa vart borta ganska länge. Han är i Harasjömåla o fiskar med jobbet. Jag o Noel kanske ska köra upp dit i titta på lite, Noel vill säkert testa o fiska lite ;) Kanske skulle avlägga en liten visit på den fina lekplasten i Olofström också när vi ändå är där? Känner att det är så mycket jag vill hitta på idag =)

Men först.. lite plock o pill här hemma..
Höres senare - PUSS









ps. min son kunde absolut inte se normal ut på någon av bilderna, då han va tvungen att dansa banankakadansen.. mm.. precis..

Inga kommentarer: