måndag 11 oktober 2010

Ganska otippat





Jaha, då va ultraljudet gjort - det första.. Jojjomen, vi blev flyttade, precis som jag trodde. Dock kan jag ju inte för något i världen påstå att jag trodde vi skulle bli flyttade 29 dagar (!?)
Så vi fick en tid till, om fyra veckor. Så istället för att vara i v.18 +5, så är jag i v.14 +5 - Mmm, precis.. VA???
Jag har ju vart gravid hur länge som helst.. haha..
Noel fick vara hemma hos sin mormor o morfar så länge - han led en smula av separationsångest när vi skulle köra, grät o ropade mamma.. Kändes en smula halvkonstigt då detta inte är en vanlig reaktion hos honom (jo, när man lämnar honom på dagis, haha)
Ja, o på tal om dagis, nu är dagmamman sjukskriven igen, så nu blir det dagis i ca. 5 veckor..
Hoppas, hoppas det går bättre denna omgången.
Efter ultrat körde vi hem till Noels farmor o Anders. Vi beställde hem mat, pizza till grabbarna o sallad till damerna - mycket gott!
Happ, eftersom natten till idag har spenderats i vaket tillstånd känner jag att detta blir en tidig kväll. O nej, det är inte lillemans fel, han har sovit som en stock (hur nu en stock sover..)
Hans pappa däremot... morr!

Imorrn står det trevlans grejer på schemat, men det får ni veta imorrn..
Sov gott!

1 kommentar:

Maggan sa...

EHHH VA?!?!?! Hur är det ens möjligt?!29 dagar...